Fotowoltaika oraz folie grzewcze zyskały nową odsłonę w Sieci. Wszystko dzięki profesjonalnej stronie internetowej.
Zobacz online
Szata graficzna strony internetowej i kolorystyka logo wzajemnie się przenikają. Dzięki temu wszystkie komunikaty wysyłane przez firmę mają wspólny mianownik. Spójna komunikacja w Sieci ma współcześnie ogromne znaczenie. Przede wszystkim pomaga budować wizerunek mocnej, profesjonalnej marki. Strona internetowa pełni dwie funkcje: edukacyjną oraz sprzedażową. Ukazanie plusów prezentowanych rozwiązań oraz schematyczne rozrysowanie profitów pozytywnie oddziałują na Użytkowników i zachęcają do skorzystania z prezentowanych rozwiązań. Wszystkie teksty odpowiednio pogrupowano i zebrano w krótkie bloki tematyczne. Dzięki temu cała strona internetowa jest bardzo przyjazna w odbiorze. Ułatwienie kontaktu z firmą to kolejny element, który odgrywa ważną rolę w tym projekcie. Nowoczesny formularz kontaktowy ułatwia zgłoszenie, natomiast najważniejsze kwestie typu: najczęściej zadawane pytania, dlaczego warto i dla kogo są te rozwiązania, to elementy stale widoczne na stronie. Jeśli dodamy do tego responsywność, zyskamy obraz nowoczesnej wizytówki firmy w Internecie.
Dodatkowe funkcjonalności